شرایط کنسلی و تعویض کالا
در صورتی که کالا و یا خدمات مربوط به خود ایتوک نمی باشد با توجه به مقررات ایتوک شرایط فرق می کند که می توانید از اینجا آن را مشاهده کنید. شرایط مندرج در این صفحه ویژه کالاهای ارسالی توسط تیم ایتوک میباشد. ارایهدهنده این کالاها در صفحه جزییات کالا، تیم تامین ایتوک است و شرایط زیر شامل کالاهای ارایه شده توسط مراکز دیگر نمیگردد.
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای ایتوک بوده است و ایتوک در این راستا میکوشد تا سفارشات در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست شما مشتریان محترم برسد. با وجود این ممکن است شماعزیزان پس از خرید، با مسایلی روبرو گردید .به همین منظور درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
مغایرت کالای ارسال شده با سفارش مشتریان
– در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده اعم از رنگ، سایز، جنس و … با سفارش ثبت شده شما اختلاف وجود داشته باشد، به نکتههای زیر دقت فرمایید:
– امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که شما حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا به واحد خدمات پس از فروش ایتوک اطلاع داده و برگشتی کالا را در قسمت تماس با ما سایت اعلام نمائید.
در صورتیکه کالای سفارش شما موجود باشد , کالای مورد نظر , برای شما ارسال وکالای قبلی توسط مامورین پست دریافت و به ایتوک عودت می گردد . در غیر این صورت اگر کالای مورد نظر شما در انبار موجود نباشد وجه پرداختی مسترد و یا بحساب کاربری منظور خواهدشد.
تبصره۱:در مورد کالاهایی که بصورت بسته بندی ویا وکیوم باشدچنانچه تغییرویا ازحالت اورجینال خارج گردد وهمچنین کالاهایی که منع استفاده بهداشتی داشته باشندچنانچه مشتری ازآنان استفاده نماید, بعنوان کالای برگشتی تلقی نمی گردد و ایتوک از قبول تعویض ویا عودت وجه آن خودداری خواهد نمود.
تبصره ۲: درمورد کالاهایی که دارای گارانتی میباشد ایتوک تعهدی نسبت به آن دسته ازکالاها نداشته ومشتری میتواند مستقیما” ازطریق شرکت مربوطه موضوع را پیگیری نماید.
برای ارسال کالای دارای مغایرت به ایتوک، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی ایتوک صورت نمیگیرد.
واریز و عودت وجه به حساب مشتری حداکثر تا ۵ روز کاری پس از دریافت کالا و تایید واحد خدمات پس از فروش صورت می پذیرد.
تبصره۳: هزینههای ارسال کالا در صورت وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده ایتوک است.
در صورت اشکال فنی در کالا
ازآنجائیکه کالاهای الکترونیکی غیر بسته بندی اورجینال , توسط واحد فنی ایتوک کنترل کیفی میشود لذا ازسالم بودن آن مطمئن بوده و پس از تست جهت مشتریان ارسال میگردد .فهذا ایتوک به کاربران خود فرصت ویژه ای اختصاص داده است. به این نحو که مشتریان می توانند کالای خریداری شده را تست کرده و در صورت مشاهده هر گونه اشکال فنی، مراتب را به واحد خدمات پس از فروش ایتوک اطلاع دهند.
جهت استفاده از این سرویس به نکتههای زیر دقت فرمایید:
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ایتوک اطلاع داده شود.
– کارشناسان خدمات پس از فروش ایتوک ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان ایتوک تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا میتوانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.
– برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به ایتوک، لازم است کالا به خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
نکته۱:
چنانچه مشتری در اثر استفاده نادرست از کالا صدمه ای به آن زده باشد مشمول تعویض ویا استرداد وجه نخواهد شد.
-از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۳روز کاری طبق درخواست مشتری مبلغ به حساب مشتری واریز ویا بحساب کاربری وی منظور خواهدشد.
تبصره۴: هزینههای ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی، به عهده ایتوک است.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل
تمامی بسته بندی ها در ایتوک با رعایت ایمنی کامل صورت گرفته و در صورت بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایتوک با تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران خواهد کرد.
در صورت مشاهده هرگونه آسیب فیزیکی ناشی از حمل و نقل، باید در عرض ۲۴ ساعت به واحد خدمات پس از فروش ایتوک اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن می بایست به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است با هماهنگی واحد خدمات پس از فروش، به شرکت حمل کننده تحویل داده شود.
در صورتی که آسیبهای ناشی از حمل و نقل در لحظه تحویل قابل مشاهده باشد و یا بسته بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده باشد است، از تحویل گرفتن بسته خودداری نموده تا جهت بررسی و ارسال مجدد به ایتوک برگشت داده شود.
انصراف از خرید و تعویض سفارش
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد بهتر است هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد، تا در اسرع وقت استرداد وجه و یا تغییر سفارش انجام گردد.
در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری ، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
نکته ۲:
در مورد کالاهایی که توسط مشتری به ایتوک ارسال میگردد کالا توسط واحد فنی فروشگاه بررسی میگردد وچنانچه مشتری محق نباشد واحد خدمات پس ازفروش شرکت باطلاع مشتری خواهد رساند دراین مرحله کالا بصورت امانی نزدفروشگاه باقی خواهد ماند و مشتری میتواند باتوجه به پرداخت هزینه حمل ارسالی توسط ایتوک کالای معیوب خودراحضورا” دریافت نمایند. وبرای آن دسته ازمشتریانی که درشهرستان میباشند با واریز وجه هزینه حمل برای مرحله اول ودوم ,ایتوک کالای معیوبی را برایشان ارسال می نماید.
نکته۳:
برای ارسال دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. بدیهی است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به تخفیفان تحویل نشود، امکان استرداد آن وجودنخواهدداشت.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده وکلیه لوازم همراه آن موجود هستند و آسیبی به دستگاه وارد نشده است، استرداد وجه به مشتری ، حداکثر تا ۵روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. و در صورت تمایل به جایگزینی کالا، سفارش دیگری برای مشتری ایجاد می گردد. در چنین مواردی هزینه استرداد کالا به عهده مشتری است.